Den internasjonale Dawah-dagen 5. juli

Dawah er en ren strategi for å forsøke å spre et positivt bilde av ideologien islam. Foto: Skjermdump fra dokumentaren «Islam Rising: A Call to One World Ummah (Domination)»

Den internasjonale Dawah-dagen 5. juli

Islam får ikke den beste reklame når krig, terror, voldtekter, æresdrap m.m. daglig refereres i mediene. Dette skal Islam Net gjøre noe med, da de 5. juli medvirker i The Global Dawah Day. Dette er en sjarmoffensiv fra islamister som skal ut på gatene og fortelle hvermansen hvor vakker og fredfylt islam er, og hvorfor det er islam som er den riktige religion. Kvinnene får selvfølgelig ikke lov å være med ut på misjoneringen. Muhammed har jo konstatert at kvinnene er intelligentsmessig underlegne og prater for mye. Begge deler kan jo fort lede galt av sted når man skal diskutere islams tvilsomme sider med mer oppegående vantro.

I likhet med jihad («hellig krig»), er også dawah (misjonering) en plikt for muslimer.

På nettsiden til Islam Net fremgår det at de gjennomfører dagen i samarbeid med ICC. Begge organisasjonene har vært i nyhetsbildet i samband med vold eller oppfordring til vold (promotering av guddommelig shariaavstraffelse samt intern slåssing). Nå viser de oss altså smørsiden.

Både i Norge og andre land ser man at det som normale mennesker vil betegne som radikale islamister deltar i dette prosjektet hvis formål er å glorifisere og ufarliggjøre islam. Hvorfor gjør de dette? Det er neppe fordi de har blitt bløte. Det er snarere et forsøk på å forlede vestlige naive nisser til å tro at islam er noe annet enn det en kan se med egne øyne.

Metodikken som de skal bruke går under navnet GORAP (Gods existence, Oneness, revelation, prophethood). Denne metoden innebærer å unngå opphetede diskusjoner om de problematiske sider ved islam. Vi ønsker lykke til med den oppgaven.  Dersom du stiller dem spørsmål om terror, sharialov, homofile, flerkoneri og kvinnens kår i islam vil du oppleve at de ikke er så interesserte i å svare Alternativt har du misforstått eller du har lest noe ut av kontekst. Når de svarer deg at de følger norsk lov i Norge, så spør dem om norsk lov kommer til å være uendret når muslimene utgjør 51% av befolkningen. De er nemlig forpliktet til å følge sharia, som står over norsk lov. Sharia er så barbarisk at den kun praktiseres i de mest tilbakestående muslimske samfunn. Pakistan er ett eksempel. Libya gikk også over til sharia nylig etter den arabiske «våren». Definitivt ikke noe for Norge med andre ord, men skjeggulfen du har foran deg ønsker nettopp dette for landet ditt.

Ha også i bakhodet at disse folkene har en gudegitt rett til å lyve deg rett opp i ansiktet når det gavner islam. Det gjør de ikke sjelden, sikkert oppmuntret av at journalister aldri påtaler løgnene når det forekommer.

Det er en kjent sak at muslimer flest har dårlig innsikt i sine egne hellige skrifter, og vet ikke annet enn det den lokale imamen finner det for godt å fortelle dem. Islam Net har derfor funnet det nødvendig med et grunnkurs for aktivistene sine, i forkant av begivenheten. De nedenstående linker viser hva du får høre den 5. juli av islamistene:

• http://finnislam.no/finnes-gud/finnes-det-en-gud

• http://finnislam.no/finnes-gud/hvordan-forstar-vi-gud

• http://finnislam.no/finnes-gud/hva-er-meningen-med-livet

• http://finnislam.no/hvilken-religion/hvilken-religion-tror-riktig-om-gud

Vi ser på noen av påstandene som fremsettes i «kursmaterialet».

Finnes det en gud? Hvilken gud er den rette? Islamistene starter pent med å presentere «vitenskapelig» bevis for at universet er skapt av en gud. De stiller opp tre alternative forklaringer hvorpå de med diskutable argumenter slakter de to første;  Universet kom til eksistens fra intet, eller universet skapte seg selv, alternativt noe(n) forårsaket universets eksistens.

De to første alternativene feies til side med logikk og rasjonelle argumenter for å underbygge at det er en gud som har skapt universet. Dette er meget interessant å merke seg, for i andre sammenhenger er muslimer overhodet ikke interesserte i å hengi seg til logikk og rasjonelle argumenter. Tvert om bli logikk og rasjonelle argumenter oftest stemplet som rasisme når det kommer fra nordmenn. Om logikken til islamistene i realiteten er logisk, se de det er en helt annen sak.

Når islamistene har konstatert at noe(n) skapte universet gjengir de en imponerende mengde løsrevne sitater og fakta (?) fra vitenskapen som garantert ingen av predikantene deres på gata vil klare å huske. Dette går også over hodet på vanlige folk.  Blant de glitrende begrunnelser for eksistensen av en Gud, finner vi det faktum at det er vanskelig å løse Rubiks kube, og at en mobiltelefon er en komplisert dings som utvilsomt er produsert av noen. Vi får også lære at mennesket ifølge forskere har en medfødt naturlig tro på en Gud.

I følge muslimene kan vi konkludere med at den mest rasjonelle forklaring på vår og universets eksistens er at det finnes en skaper som har skapt oss. Dette er noe som enhver fornuftig person vil kunne komme frem til, får vi vite. Da gjenstår det bare å overbevise oss om at denne guden heter Allah.

I de tre første linkene definerer muslimene at det er en gud og hvordan de mener han fremstår. Muslimenes kravspesifikasjon for at en gud skal bestå deres bedømming er følgende:

Kriterium 1: Gud er uavhengig av alt (inkl. mat, drikke, oksygen, tid, rom osv.).
Kriterium 2: Gud er uskapt og evig (dvs. at Gud heller ikke er født, eller vil dø).
Kriterium 3: Gud har annerledes natur enn skaperverket.
Kriterium 4: Gud er ikke av mannlig eller kvinnelig kjønn.
Kriterium 5: Gud har visdom og vilje.
Kriterium 6: Gud har kunnskap om alt.
Kriterium 7: Gud er kun én.
Kriterium 8: Gud er allmektig.

Disse kriteriene er selvfølgelig ikke noe som enhver religionsforsker vil være enig med muslimene i. Dette er simpelthen subjektive kriterier som muslimene har jobbet seg frem til gjennom sine egne «logiske» resonnementer i de tre første linkene.

Ikke overraskende forkastes jødedommen fordi «dette gudskonseptet innebærer at skapelsen er Skaperen vil det dermed bety at skapelsen skapte seg selv. Dette gir ingen mening og er det samme som å si at universet skapte seg selv, noe som ikke er mulig». Muslimenes diskutable logikk seirer tilsynelatende, og ut går Jahve.

Hinduismen lærer at Gud er overalt, og dette er visstnok ikke mulig. Hinduismen bryter med alle kriteriene som muslimene selv har definert for det sanne gudskonseptet og hinduismen kan derfor ikke på noen måte være Guds sanne religion. Gitt at muslimenes kriterier er korrekte da.

Muslimene konstaterer ved hjelp av logikk at det ikke er mulig å rasjonalisere at Gud eksisterte før alt annet eksisterte og dermed ikke er avhengig av noe som helst, og deretter si at Gud er overalt og har tatt form som et menneske som er avhengig av mat og drikke. Gud kan ikke både være uavhengig av alt og samtidig være bundet av tid, rom, mat, drikke, oksygen osv. Kristendommen bryter derfor med muslimenes fastsatte kriterier for det sanne gudskonseptet og kan ikke være Guds sanne religion.

Buddhismen lærer ikke at det finnes en skaper av universet. Muslimene « vet» at den beste og mest rasjonelle forklaringen på universets begynnelse er at det må være en skaper. Dette har muslimene bestemt at er det viktigste momentet for å definere den sanne religionen. Buddhisme er derfor bullshit i følge muslimene.

Sikhismens gudskonsept motsier helt klart muslimenes «rasjonelle» forståelse av Skaperen som atskilt fra skapelsen (som er en nødvendighet fordi Skaperen eksisterte før skapelsen). Å si at Skaperen er i skapelsen eller er én med skapelsen, duger ikke for muslimene. Noen vers i sikhenes hellige bok sier at Gud ikke inkarnerer seg, mens andre vers motsier det samme ved å si at Gud inkarnerer seg. Guds åpenbaring kan ikke ha slike motsetninger. Hvis guruene som skrev denne boken virkelig var inspirert av Gud, ville det aldri ha vært slike feilaktige beskrivelser av Skaperen, ei heller ville det vært noen motsetninger. Muslimene konkluderer således med at sikhismen er en falsk religion. 

Legg spesielt merke til muslimenes vektlegging av feil og selvmotsigelser i sikhenes hellige skrift, når de forkaster sikhismen. Mer om det nedenfor.

Muslimene kan fortelle oss at Islam trolig er den religionen i verden som har lagt mest fokus på Guds monoteisme. Koranens beskrivelsen av Gud kommer godt overens med det gudskonseptet som muslimenes selv beskriver i sin egen kravspesifikasjon til den sanne Gud.  Hvilken overraskelse!

Etter at muslimene har vurdert de forskjellige religionenes gudskonsept, står det for muslimene veldig klart at islam er sterkest. Muslimene har overbevist seg selv om at de øvrige nevnte religionene ikke kan være sanne, og muslimene vet derfor at islam kan være den sanne religionen. For å avgjøre om islam virkelig er Guds sanne religion er det neste steget å finne ut om Muhammed var en løgner, hadde vrangforestillinger eller var en sann profet.

Rekk opp hånda alle som tror at vi på neste side får lese at Muhammed var en tullebukk, og at islam derfor ikke er den rette religion likevel.

På denne linken presenteres en helt fantastisk samling sludder om Muhammed:

• http://finnislam.no/hvilken-religion/logner-vrangforestillinger-eller-sann-profet

Vi får vite at han ble forfulgt, torturert og plaget. Det er ikke grenser for hvor skamløste muslimene er i sin falske fremstilling av Muhammed.

Muhammed erklærte at det er ingen Gud foruten Allah, og at han selv var den siste profet. Slik lukket han døra for at noen skulle kapre sekten hans i ettertid.  I følge biografiene og hadithene var Muhammed en karavanerøver, kvinnemishandler, slaveholder, slavehandler, seksualforbryter, nekrofil, voldtektsforbryter, torturist, snikmorder, massemorder og terrorist. Opplistingen er ikke uttømmende. Det ville være verdenshistoriens største paradoks dersom Allah, som muslimene så langt har konkludert med at er den ene rette Gud, skulle utpeke denne nidingsmannen til sin profet.

Til tross for at jeg har gjennomgått muslimenes kursopplegg på internett  med et åpent sinn kan jeg konstatere at islam ikke er den rette tro av to grunner:

1)     Muhammeds åpenbare fravær av etikk og moral slik det er gjengitt i den islamske trilogi gjør ham helt uegnet som profet noe annet sted enn i et rom med polstrede vegger omgitt av vennlige herrer med hvite frakker og bugnende pilleglass.

2)     Koranens absurditeter. Som muslimene selv fremholder i sin nedsabling av sikhismen vil en religion hvis hellige bok er fylt av feilaktige beskrivelser og motsetninger, ikke være den rette religion. 

Koranen er fylt med vitenskapelige feil, historiske feil, matematiske feil, logiske absurditeter, grammatiske feil og etiske feilslutninger. Allah selv har sagt at forekomsten av motsigelser i koranen beviser at islam ikke er den sanne religion. Koranen 4:82: «Reflekterer de ikke over Koranen? Hvis den stammet fra en annen enn Allah, så ville de nok funnet mange motsigelser i den!».  Nettopp. Ergo stammer ikke koranen fra Allah. Det er hundrevis av selvmotsigelser i koranen. Om du tar kontakt med meg på facebook kan jeg sende deg en zipfil som vil sysselsette deg i dagesvis. Du kan også google «contradictions koran».

En av selvmotsigelsene er hvorvidt Allah kan sees og om Muhammed så ham.

Koranen 53:11-13 forteller at Muhammed så Allah.  Koranen 6:102-103 forteller at det er umulig å se Allah. Ingen unntaksbestemmelse for Muhammed der.

Jeg sier ikke at det ikke eksisterer en Gud, men jeg konstaterer at muslimene ikke er i stand til å bevise Guds eksistens gjennom sin argumentasjon. Muslimene er også helt ute av stand til å bevise at Allah er den rette guden eller at Muhammed var en profet.

Det er en imponerende mengde argumenter og kildehenvisninger muslimene fremholder, selv om det står heller dårlig til med relevansen og godheten i argumentasjonen. Dette er utvilsomt gutter som tar sin oppgave på alvor. Det er likevel litt kleint at vers fra koranen brukes som argument for Guds eksistens, idet koranen utgis for å være nettop Guds egen utgivelse. For en som ikke tror på Allah er neppe koranen noe gyldig bevis for Allah sin eksistens.

«Close, but no cigar» der altså. 

Spør muslimen som stopper deg på gata med smil og brosjyrer om hvorfor Allah har skapt vantro dersom den vantros endelige destinasjon er helvete.  Svaret er; for å fylle opp helvete slik at muslimene skal slippe å plages der. Sahih Muslim Bok 037, Hadith Nr 6666 forteller oss hvordan Allah velger å fylle opp helvete med jøder og kristne som erstatning for muslimer. «Abu Burda reported on the authority of his father that Allah's Apostle said: No Muslim would die but Allah would admit in his stead a Jew or a Christian in Hell-Fire».

Muslimer er i krig med buddhister, kristne, hinduer, ateister, andre muslimer og Gud vet hva. Det er en mager trøst for de som daglig drepes av muslimer at det er muslimene som har skjønt hvem som er den ekte guden her på jord.

Ifølge hadithen Bukhari 8:427 var en av de siste tingene Muhammed sa før han døde «Måtte Allah forbanne jødene og de kristne». Muhammed var i det minste tro mot sin onde ideologi til det siste. 

Islam er en kult skapt av en beduin med en gjennomført råtten personlighet. Islam kan ikke bli reformert fordi Muhammed har sørget for at koranen er Allahs uredigerbare evige bokstavelige budskap.  Islam er derfor en trussel mot deg og meg. Ikke fordi koranen sier at jorden er flat eller fordi stjerneskudd er raketter som Allah avfyrer mot Jinns. Islam i den form det har nå og har hatt i 1400 år må vekk. Ikke fordi islam er løgn, men fordi islam er en trussel mot menneskehetens overlevelse.

Den realiteten kan ikke en gjeng skjeggete nydusjede gutter med ny fin t-skjorte utenpå pysjamasen sin endre på.