Muslimer har en tro som foreskriver rasisme

«Dere er det beste folk som er sendt ut til menneskene» (Koranen3:110)

De som tror på Koranen er overmennesker:

Muslimer har en tro som foreskriver rasisme

Av Lars Thorsen

Det er slett ikke bare muslimer som er rasister. Hvite er rasister, negre er rasister, og asiater er definitivt mer rasistiske enn de to nevnte. De mest rasistiske mennesker på jord er dog araberne. Med de arabiske rasistene er situasjonen helt unik fordi muslimene er de eneste rasister på jord som har en religion som foreskriver rasisme. Jeg påpeker at overskriften ikke indikerer at alle muslimer er rasister, den karakteriserer og problematiserer kun en rasistisk ideologi – islam. Årsaken til at det er verdt å dvele ved islams rasisme er den selektive bruk av rasismebeskyldninger som hersketeknikk og kneblingsinstrument i den offentlige debatt. «Ingen rasister i våre gater» skriker anarkister og rødefascister som demonstrerer mot SIAN.

Førsteamanuensis Lars Gule ved Høgskolen i Oslo og Akershus er blant de som ofte hevder at SIAN sin aktivitet er rasistisk. Han fremholder; «Det er godt belegg for å kalle det rasisme når det finner sted diskriminering ut fra et etnosentrisk ståsted overfor andre på et etno-kulturelt og/eller religiøst grunnlag». Her gir Lars Gule faktisk et klart medhold til SIAN når vi hevder at islam er rasistisk. Det var neppe Gule sin hensikt. Lars Gule utvider også det klassiske rasismebegrepet med begrepene «kulturrasisme» og «nyrasisme». Det som umiddelbart slår en i møte med Gule sitt begrepsapparat er at det han kaller nyrasisme i realiteten er 1400 år gammelt, og det heter islam. Av ukjente grunner har vi likevel aldri sett Lars Gule problematisere den islamske rasismen. Hans destruktive samfunnsengasjement er eksklusivt rettet i mot gode nordmenn.

I lys av påstanden om at islamkritikk er rasistisk kan en jo se på hva islam har å si om menneskers verdi alt etter hvilken gruppering mennesket tilhører. Sharialoven «Reliance of the Traveller» har følgende rasistiske paragraf m4.2: «The following are not suitable matches for one another: (1) a non-Arab man for an Arab woman; because of the Hadith that the Prophet (…) said, Allah has chosen the Arabs above others». Dette er direkte rasistisk når en legger Språkrådet, norske ordbøker, FNs og UNESCOs rasismedefinisjoner til grunn. Og det stopper ikke der;

Koranen 3:110 konstaterer at araberne er overmennesker. «You (true believers in Islamic Monotheism, and real followers of Prophet Muhammad (…)are the best of peoples ever raised up for mankind». Einar Berg sin norske koranversjon lyder; «Dere er det beste folk som er sendt ut til menneskene». Luremuslimene i Minhaj ul-Quran, som trolig har begått Norges groveste koranfordreiing (formodentlig i den hensikt å forlede ikkemuslimer) har forstått at dette er et rasistisk vers, og skjuler sannheten ved å skrive «Dere er det beste samfunnet som er blitt brakt fram for (rettledningen av) menneskeheten…» Slik forsøker Minhaj ul-Quran å skjule det gufne faktum at Allah snakker om et muslimsk folk av politisk ukorrekte overmennesker.

Hadith Sahih Bukhari bok 60 vol 6 nr 80 forklarer meningen ved koranvers 3:110 slik; «Det beste folket for menneskeheten, slik dere anbringer lenker rundt deres nakker inntil de omfavner islam».
For å bevare rasenrenheten og holde menigheten «Judenrein» er det klare regler for utvanning av blodslinjene i koranen vers 2:221; «Gift dere ikke med hedningekvinner før de har antatt troen. En troende slavepike er bedre enn en avgudsdyrkende kvinne, selv om hun tiltaler dere. Gift ikke bort deres kvinner til hedninger før de har antatt troen. En troende slave er bedre enn en avgudsdyrkende mann, selv om han tiltaler dere. Disse [ikkemuslimene]innbyr til Ilden. Allah innbyr til paradiset...»

På samme måte som Hitler dehumaniserte jødene ser vi at koranen dehumaniserer ikkemuslimer. Formålet er å gjøre utryddelse av motstanderne mindre psykisk besværlig for ens egne fotsoldater. I den islamske trilogi er det 9,3 % jødehat. I Hitlers «Mein Kampf» er det 7 % jødehat. Kilde: Bill Warner, An Abridged Koran, side 200. Informasjonen er også gjengitt på side 20 i dokumentet som kan lastes ned gratis her; www.cspipublishing.com/pdfs/Sharia_Law_for_Non-Muslims-Norwegian.pdf

Koranen 48:28 konstaterer at Allah gjør muslimene til Übermensch over alle andre religioner. Jødehatet og troen på overmennesket er felles for islam, Hitlers nazisme og Stalins kommunisme. Når Koranen konstaterer at muslimene er overmennesker er det derfor helt naturlig at den muslimske umenneskelighetserklæringen - Kairotraktaten - åpner med å slå fast at «Allah har gjort det islamske troende fellesskap til den beste nasjonen». Kairotraktaten er et resultat av at muslimske land ikke anerkjenner FN sin universelle menneskerettighetserklæring. Denne gjelder i hele universet unntatt på muslimsk territorium, fordi FN gir alle mennesker like rettigheter. Dette inkluderer fundamentale rettigheter som islam forbyr å gi til ikkemuslimer. Islam er rasistisk og menneskefiendtlig.

Koranen 9:29 kommanderer muslimer til å bekjempe dem som ikke tror på Allah i all tid og på alle steder, helt til alle ikkemuslimene er drept eller har underkaster seg islam og punger ut med beskyttelsespenger. Det arabiske ordet for «bekjempe» her betyr mer nøyaktig å «engasjere seg i væpnet konflikt i den hensikt å drepe». Det er altså ikke snakk om noen politisk ordveksling eller mild overtalelse. Koranverset har beviselig ikke defensiv kontekst da det er funnet opp ifm kampanjen mot Tobruk.
Koranen vers 4:92-93 konstaterer at en muslim ikke har lov til å drepe en annen muslim. Å drepe en ikkemuslim er derimot uproblematisk etter en helt ordinær antitetisk lovtolkning. Samme prinsipp fremgår av koranen vers 17:33. Prinsippet er også inntatt i sharialoven «Reliance of the Traveller» o5.4. Etter koranen vers 4:92 er en del av kompensasjonen for å ha drept en muslim ved et uhell at man setter fri en muslimsk slave. Å sette fri en ikkemuslimsk slave kommer ikke på tale, da ikkemuslimer ikke er likeverdige med muslimer i Allah sine rasistiske øyne.
Her er et knippe koranvers som utvilsomt ville vært ansett rasistiske, dersom de var uttalt av ikkemuslimer mot muslimer. Begrepet «vantro» brukes av Allah om ethvert ikkemuslimsk menneske.

Koranen 9:30 Måtte Allah ødelegge jødene og de kristne, hvor perverse de er!
Koranen 98:6 De vantro er de verste av skapninger.
Koranen 8:55 De verste krek overfor Allah er de vantro.
Koranen 7:176 De vantro er som hunder.
Koranen 7:179 De vantro er som kveg, bare mye verre.
Koranen 2:171 Vantro er døve, dumme, blinde.
Koranen 60:4 Mellom oss [muslim-vantro] skal det være hat inntil dere tror på Allah alene.
Koranen 49:10 De troende er jo brødre [Muslimene synger ikke «små barn av regnbuen»].
Koranen 39:9 Er de vel like de som vet og de som ikke vet? [vet=tror]
Koranen 2:98 Allah er de vantros fiende.
Koranen 2:99 Bare de perverse avviser koranen.

Noen av konsekvensen av at Allah ikke kan fordra ikkemuslimer slik det også fremgår av versene 3:32, 22:38 og 30:45, er beskrevet i nedenstående vers (som ikke må regnes som en uttømmende opplisting). Utelukkende på grunn av ikkemuslimske mennesker sitt livssyn har Allah bestemt følgende sørgelige skjebne for enhver som ikke er muslim;

Koranen 47:4 De vantro skal halshugges og slaktes.
Koranen 8:12 De vantro skal halshugges og terroriseres
Koranen 6:45 De vantro skal utslettes
Koranen 5:33 De vantro skal korsfestes
Koranen 40:35 Allah og muslimene avskyr de vantro.
Koranen 30.45 Allah liker ikke de vantro.
Koranen 58:22 Folk som tror på Allah har ikke noe til overs for vantro
Koranen 4:101 De vantro er en klar fiende for dere.
Koranen 4:144 Dere som tror; Søk ikke venner blant de vantro
Koranen 5:51 Dere som tror; Slutt dere ikke til jøder og kristne
Koranen 3:118 Dere som tror; Søk ikke venner utenfor deres egen religion.
Koranen 9:123 Dere som tror; Bekjemp de vantro som bor i nærheten.
Koranen 25:55 De vantro er ondskapens hjelpere mot Allah.
Koranen 23:97 De vantro er onde.
Koranen 33:60-61 De vantro er forbannet og skal drepes.
Koranen 48:29 Vær nådeløs mot de vantro.
Koranen 48:29 Muhammed er Allahs sendebud og de som er med ham er harde mot de vantro og gode mot hverandre.
Koranen 9:1 Muslimer er fritatt fra å overholde enhver avtale som er inngått med vantro.

Muhammeds motvilje mot jøder startet da jødene hjalp Quraysh med å bevise at Muhammed var en falsk profet (www.sian.no/artikkel/historien-om-de-tre-svar). Islams rasisme overfor jøder er i en særstilling. I begynnelsen av Muhammeds karriere forsøkte han å overtale jødene til å konvertere frivillig til islam. Se koranen 27:76 og 27:80. Det gikk dårlig. Jødene er som kjent blant verdens mest intelligente mennesker, og de er av den grunn ikke tilbøyelige til å falle for Muhammed sin onde ideologi. Da Muhammed kom til Medina i 622 var halvparten av beboerne jøder. To år senere var det ikke en eneste jøde igjen der. Koranen vers 2:65, 5:59-60 og 7:166 kan fortelle oss at jøder er aper og svin. Hadith Sahih Muslim 7135 – 7136 konkluderer med at rotter er muterte jøder. Dersom jeg hadde kalt muslimer for rotter, ser jeg for meg søksmål og fordømmelser. Muslimer derimot tillates å forfekte en ideologi med slike uttalte holdninger. I tillegg kreves det at vi må respektere religionen deres!

Rasisme er barnelærdom den dag i dag i muslimske enklaver verden rundt. Islam er en så motbydelig ideologi at den ville gått til grunne uten massiv hjernevask av de muslimske barn og voldelig undertrykkelse av de muslimske kvinner. Allah og profeten Muhammed har foreskrevet diskriminering, undertrykkelse, terror og drap mot annerledestenkende mennesker. Konsekvensen er at enhver som ikke er muslim blir ansett som et annenrangs menneske, i den grad man overhodet anses som mennesker (jamfør jødene).

«De som først og fremst forfølger og fordriver jøder i Europa i dag, er deler av den mye større minoriteten muslimene. Dette er så delikat at EUs kontor for overvåking av rasisme (EUMC) først prøvde å unndra en rapport fra offentligheten da den pekte på at ekstremister blant muslimer i stor grad står bak det økende jødehatet i Europa, overfall på jøder og angrep på deres eiendommer (Aftenposten 29.11.2003, referert i Hege Storhaug, Rundlurt Side 75).»
«Islam har forårsaket mer skade på den nasjonale verdigheten og æren til ikkearabiske muslimer enn noen annen begivenhet som har vederfaret dem, likevel tror de at denne troen er en ambassadør for 1) Likhet og 2) Nestekjærlighet. Dette er en fiksjon som er blitt presentert som et faktum med en dyktighet som savner sidestykke. I realiteten har Muhammed delt menneskeheten inn i to grupper; araberne og ikkearaberne. Araberne er herskerne og ikkearaberne skal herskes over gjennom den arabiske kulturelle imperialismens åk. Den islamske nestekjærligheten er en bløff av de største dimensjoner. Hatet mot ikkemuslimer er navet i den islamske eksistensen. Ikke bare erklæres alle dissidenter som kandidater til helvetes flammer, men det (hatet) forsøker å antenne en permanent vegg av flammer mellom muslimer og ikkemuslimer». Anwar Shaikh; «Islam: The Arab National Movement», 1995, The Principality Publishers, Cardiff.
Jeg har diskutert med en pakistansk muslim som har deltatt i krig mellom India og Pakistan i forbindelse med delingen. Han forteller at de muslimene som ankom Pakistan fra India etter delingen, selv den dag i dag ikke blir ansett som fullverdige muslimer. Da kan du bare forestille deg hvordan pakistanerne ser på oss nordmenn.

Det er ironisk når godhetsapostlene som hevder at de beklager at seks millioner jøder ble drept under den andre verdenskrig, i vår tid importerer titalls millioner muslimer til kontinentet, med den effekt at de få gjenværende jødene som Hitler ikke rakk å ha i hjel, nå må rømme Europa på grunn av trakassering og forfølgelse fra de nevnte muslimer. I fremtiden vil det være tomt for jøder i Europa. Det er heller ikke usannsynlig at Israel er jevnet med jorden. De eneste gjenlevende jødene vil da dele skjebne med armenerne som klarte å rømme til USA etter muslimenes folkemord for hundre år siden. Det er ingen unnskyldning i så måte at muslimske folkemord på andre folkeslag, som zoroastrere, hinduer, buddhister og kristne er en rutinemessig affære som har medført noen hundre millioner dødsofre siden profetens tid.

Rasisme er ofte assosiert med forskjellige aktiviteter som er ulovlige og/eller ansett som skadelige, så som ekstremisme, xenofobi, utnyttelse, hatkriminalitet, terrorisme og folkemord. Her er scorer islam innertier på samtlige punkter. Man nevner i fleng;
Ekstremisme – Boko Haram, Al-Qaeda, ISIL, Taliban
Xenofobi – se de titalls koranvers opplistet ovenfor.
Utnyttelse – Trafficking, nærmest monopol på overfallsvoldtekter, seksuell utnyttelse av hundretusener av innfødte jenter i Europa. I århundrer måtte spanjolene levere 100 jomfruer i året til sine muslimske okkupanter. I tillegg kommer den massive økonomiske utnyttelsen (NAV-ing på høyt nivå) som er i ferd med å ødelegge Europas økonomi, slik tidligere sivilisasjoner blakket seg på å betale muslimene beskyttelsespenger for å unngå muslimsk invasjon (som kom likevel).
Hatkriminalitet – Massiv jødeforfølgelse i alle områder hvor jøder finnes, og muslimer samtidig utgjør mer enn 1 % av befolkningen. Forfølgelsen av andre vantro har ennå ikke nådd problematiske dimensjoner, men det vil den gjøre når muslimene når 10 % av befolkningen. Da har Allah sagt at de er sterke nok til å beseire oss. Se på Frankrike. På steder hvor det er små grupper muslimer oppfører de seg tilsynelatende bra. Deres natur er å jage i større flokk, slik det er redegjort for av Dr Peter Hammond i «Slavery, Terrorism and Islam – The historical Roots and Contemporary Threat».
Terrorisme – Gjennomsnittlig fem islamistiske terrorangrep hver eneste dag siden 11.9.2001. Islam har en enestående statistikk når det gjelder å terrorisere sine omgivelser. De høyreekstreme terrorangrep i samme tidsperiode tilsvarer to dagers islamsk innsats (når en legger samme definisjon av terrorbegrepet til grunn). Det er ikke tilfeldig at PST anser islamister som den store trusselen, selv om sosialistbermen i mediene gjerne prøver å fremstille det som om høyreekstrem terror er et nevneverdig problem.
Folkemord – 80 millioner hinduer på det indiske subkontinent. 10 millioner buddhister i Tyrkia, Afghanistan, India Thailand, Malaysia og langs silkeveien. 120 millioner negre i forbindelse med slavetrafikken, 60 millioner kristne i Europa, Asia og Afrika.
Et godt eksempel på muslimsk rasisme i dagliglivet har vi da en britisk sigøyner i 2015 skulle begraves på Lynchgate Lane cemetery. Rett før han skulle i jorden protesterte slektningene til en muslim som lå i graven ved siden av. De ville ha seg frabedt å ha en vantro som nabo til sin døde muslim, til tross for at kirkegården tydelig er åpen for alle livssyn. Islams forakt for andre folk er så sterk at den ikke engang opphører ved døden. Hvordan hadde dette blitt fremstilt i rottemediene dersom en innfødt familie hadde krevet at et muslimsk lik ikke ble gravlagt ved siden av en avdød innfødt borger? Ramaskrik og førstesideoppslag.
Hvorfor er islam den mest rasistiske og dødelige ideologi noensinne utviklet av mennesker? Fordi Allah har sagt det, så tror araberne at de er overmennesker og har rett til å drepe, slavebinde, voldta og plyndre andre folk. Det som gjør islam så ondt er at ideologien tar menneskets naturlige tilbøyelighet til å lete etter en guddommelig forklaring på tilværelsen, kombinert med vanlige folks higen etter materiell velstand (krigsbytte fra muslimske plyndringstokter). Slik skaper den falske profeten Muhammed en bastardversjon av tidligere religioner, men med den viktige modifikasjonen at rasistisk motivert hatkriminalitet er legalisert i religionen. Historien om islams utbredelse i perioden fra 610 til 632 viser at det først var når Muhammed i Medina dreide fokus over på rasisme og plyndring, at han lyktes med få folk til å konvertere til islam (Bill Warner, An Abridged Koran, s 201). I tillegg legaliserer islam flere andre uanstendige fenomener, som for eksempel kvinneundertrykkelse, kvinnemishandling og seksuelt misbruk av barn. Islam sin Gud er et monster som oppfordrer sine disipler til å opptre verre enn ville dyr.
Ingen annen religion enn islam promoterer slaveri. Slaver i islam har det generelt ille, men ingen så ille som negrene. Negerslaver i muslimsk fangenskap ble kastrert og eventuelle avkom drept. «Negernasjonene underkaster seg i hovedsak som slaver fordi de har egenskaper tilsvarende dumme dyr» Ibn Khaldun, islamsk historiker. Islam sin holdning til negre kommer tydelig til uttrykk forskjellige steder i trilogien. Den kommer også til uttrykk her; http://www.breitbart.com/national-security/2015/02/19/us-official-isis-w....
Koranen 2:178 nevner tre kategorier mennesker; menn, kvinner og slaver. Verset er en guddommelig aksept av slaver som en helt normal menneskekategori. Koranen 23:6 gir muslimer rett til å feie over sine slaver.
Koranen 16:75 «Men Gud fremsetter en lignelse om den slave som er eiendom og som ikke råder over noe, og en fri mann som vi har gitt rikelige gaver, og som gir av dette i det skjulte og åpent. Er vel disse like?» Dette verset uttrykker klart og utvetydig at slaveri er en normaltilstand i islam. Allah fremstiller ulikheten mellom slaven og den frie mann som noe helt naturlig. Hvis Gud er en rasist som foreskriver forfølgelse, slaveri og vold så er han ikke lenger noen Gud. Muslimene sin gud er i sannhet noe helt annet enn de kristne og jødenes Gud.
Muhammad refererte til negre som rosinhoder i Bukhari vol. 9, bok 89 nr 256. Det arabiske ordet «abd» betyr både «svart slave» og «afrikaner». To sider av samme sak på muslimsk.
Ibn Ishaq (Life of Muhammed) s 243; «I heard the Apostle say: 'Whoever wants to see Satan should look at Nabtal!' He was a black man with long flowing hair, inflamed eyes, and dark ruddy cheeks (…) Gabriel came to Muhammad and said, 'If a black man comes to you his heart is more gross than a donkey's».
Men islam er heldigvis ikke helt hjerteløs; Ibn Hazm, Vol. 6, Part 9, p. 469 konstaterer at den muslimske «mesteren har ikke rett til å tvinge en kvinnelig slave til å gifte seg med en stygg negerslave dersom hun er vakker og tiltrekkende med mindre det er absolutt nødvendig».
Konseptet med jihad mot ikkemuslimer, undertrykkelse og slaveri, sammen med Allah sin konstatering av at muslimer er overmennesker forteller dem at de ikke trenger å arbeide fordi de er det beste av folk, og de har av Allah fått tildelt retten til å holde slaver og undertrykke annerledes tenkende mennesker, og presse ikkemuslimene for beskyttelsespenger (jizya). Jorden tilhører Allah, og det er muslimenes gudegitte rettighet å forvalte den. Vi andre er bare nyttige arbeidsmaur. Allah sanksjonerer slaveriet. Koranen 2:178 dokumenterer at slaver er en egen menneskegruppe på linje med menn og kvinner. Allah har sågar forbeholdt seg retten til 20 % av gevinsten ved slavehandelen. Hva slags avskyelig gud er dette? Profeten Muhammed eide selv 40 slaver som han mishandlet og voldtok (med hjemmel i koranen 23:1-6) etter egen behag. Når koranen 24:31 omtaler tildekking av kvinner, nevnes også slaver og kastrerte slaver (those whom their right hands possess, or the male servants not having need). Måten koranen omtaler slavene viser klart at slaveri er så alminnelig i islam at den muslimske kvinnen ikke en gang behøver å tildekke seg foran slaven. En slave er en helt naturlig del av interiøret i et muslimsk hjem.
Mens muslimske utro kvinner steines til døde slipper slavekvinner unna med femti piskeslag. Dette er fordi slaven er verdt penger, men den muslimske kvinnen er verdiløs. (Bukhari bok 80 vol 8 nr 821 og nr 822). Dette er «positiv diskriminering» på muslimsk.
Man trenger ikke være lærd for å forstå hva som står i trilogien. Kommandoene er tydelige nok så lenge man unngår norske koranoversettelser. Lær deg sannheten om islam. Dersom noen påstår at islam er fred og andre påstår at islam er ufyselig og livsfarlig så må du som ansvarsbevisst borger gå til kilden og søke objektive fakta. Ikke stol på hva du blir fortalt. I internettets tidsalder har ingen nordmann noen unnskyldning for å være ukyndig om islam. Det finnes 1400 års islamsk praksis som forteller oss hvordan muslimene har tolket koranen og effektuert dens befalinger. Dette er en ikke ubetydelig kilde som moderate muslimer og norske islamfans gjerne velger å overse. Summen av lovtekst (koran, sira, hadith) og rettspraksis (verdenshistorie) etterlater etter min oppfatning et udiskutabelt bilde av islam som en ond ideologi. At en rekke muslimer likevel er anstendige mennesker endrer ikke på dette faktum, og disse kan heller ikke forventes å redde vår sivilisasjon fra islamiseringen. De moderate masser har aldri hatt definisjonsmakt når verdenshistorien meisles ut.