Skolen behandler islam som et råttent egg

Det fremgår av norske skolebøker at islam og sharialoven vil være bra for Norge.

Landets lærere må fortie sharialovens barbari!

Skolen behandler islam som et råttent egg

Kristelig folkeparti vil ha mer kristendom inn i skolen, men partiet får motbør både av Aftenposten og biskoper - som vil ha «ro» om kristendomsfaget. Biskopen i Stavanger, Erling J. Pettersen, ga uttrykk for i Dagsnytt 18 tirsdag i denne uke - tilfredshet med at elevene nå er samlet i samme klasserom til felles undervisning, uavhengig den enkelte elevs religiøse tilhørighet. RLE-faget inkluderer alle elevene ¬ – noe man ikke burde endre på. Lærerne skal undervise i samsvar med «den enkelte elevs religiøse tilhørighet på en positiv og inkluderende måte», gikk det fram av biskopens utlegning. Ingen snakker om islam som lærerne i klasseværelset må behandle - ut fra læreplanen - som et råttent egg. Det gjelder ikke å knuse egget, for da vil innholdet som ikke lukter godt renne ut.

Fra en av den norske skoles lærebøker for barn: «Alle kunne se hvor snill og god Muhammed var». Bildet forteller en annen historie.

Religionsrasismen er total i islam. En ikke-muslim som uten tillatelse drar til Mekka på pilgrimsreise og som blir avslørt, kommer neppe levende ut igjen. Selv motorveien inn til Mekka er merket som en vei kun for muslimer.

Islam
ut av
skolen!
Islam må ut av norsk skole. En religion som er en politisk bevegelse, på kollisjonskurs med demokratiet og som står i motstrid til menneskerettighetene, norsk lov, rett og moral - kan ikke ha noen plass i skolens læreplan.

Men lærerne må gå på gummisåler, for det er vanskelig å snakke høyt om at islam er fredens religion, når sunni- og shiamuslimer forsøker å utrydde hverandre. Bare i Syria er 150.000 mennesker drept under borgerkrigen. Norsk skole går på akkord med sannheten når den fremstiller islam som «fredens religion» – og sharialoven som «kildevann».
Det er islamske «lærde» som har godkjent islam-stoffet i norske lærebøker. En lærebokforfatter ville ha bilde av en dame i burka for å illustrere noe særegent ved islam, men det ble ikke godkjent. Enhver antydning om kvinneundertrykking ble ikke godtatt. Bare det som positivt for islam omtales i lærebøkene . Steining av kvinner og pisking av homofile forties samt dødsstraff for frafall. Det er en skam for norsk undervisningsvesen at dette narrespillet fortsetter år etter år.
Nazistene kontrollerte hva skolebarna skulle lære om nazismen, kommunistene kontrollerte hva barna i Sovjet-unionen skulle lære om «kamerat Stalin» og islamistene kontrollerer hva norske skolebarn skal lære om islam.
I Høyskoleforlagets lærebok: «Kristendomskunnskap med religions- og livssynsorientering» for 8. klasse - presenteres islam under vignetten «Jordens religiøse rikdommer». Sannheten er at islam er en av de ondeste ideologier som noen gang er blitt påtvunget menneskeslekten. Hovedinntrykket elevene får fra denne boken er: Islam og sharia vil være bra for Norge.
Elevene får oppgaven: «Hva er sharia?» Spørsmålet kommer etter at sharialovgivningen er omtalt som «islams hellige lov». Her forties lovens inhumane og barbariske innhold. Skolen feier under teppet at sharia står for en fanatisme og råskap som står i motstrid til norsk lov og menneskerettighetene.
I Universitetsforlagets lærebok for 3. klasse heter det: Alle kunne se hvor snill og god Muhammed var. Han fikk tilnavnet «Amin» som betyr «den en kan stole på».
Ja, nettopp, det menneskene kunne stole på var at underkastet de seg ikke Muhammed ble de et hode kortere.
Fortellingen om Muhammeds liv er en usann historie og en glorifisering av hans liv. Barna får en informasjon som innebærer at de synes synd på Muhammed. De onde menneskene i Mekka ville drepe ham - derfor måtte han rømme. Sannheten er at Muhammed var en karavanerøver, slavehandler, sexovergriper og massemorder.
Sannheten forties
Norsk skole bidrar til islamiseringen av Norge

Arne Tumyr
redaktør SIAN's nettavis