Men over 60 prosent av boken handler om å forfølge og drepe ikke-muslimer

De som ikke vil underkaste seg islam blir et hode kortere der hvor islamistene bestemmer,

Ingen «god muslim» ser noe negativt i Koranen!

Men over 60 prosent av boken handler om å forfølge og drepe ikke-muslimer

Fanatikerne som ble hjernevasket av Hitler – og kommunismens tilhengere som dyrket Stalin som en gud – var mennesker som var fratatt evnen til å reflektere rasjonelt. Hitler og Stalin var i deres øyne ufeilbarlige. Samme situasjon har vi i våre dager – «gode muslimer» ser på «Profeten Muhammed» som menneskehetens mest høyverdige individ. Muslimene er blitt fortalt hva de skal mene – og denne «undervisningen» er indoktrinert på en slik måte at de er villige til å drepe den som sier noe nedsettende om «den store profet». På samme måte som i det nasjonalsosialistiske Tyskland og i det kommunistiske Sovjet-samveldet – var noen ganske få med livet som innsats som tok avstand fra guderiet, er det i vår tid noen muslimer som avsier sin islamske tro. De opposisjonelle i tidligere tider i Berlin og i Moskva fikk dødsstraff, i vår tid har «kafirene» en dødsdom hengende over sine hoder – dersom de lever i Pakistan, Saudi-Arabia eller en annen islamsk stat. Mens Hitler og Stalin er detronisert – er Muhammed fortsatt på islamistenes trone. Islamister klarer – ved hjelp av metodene fra Joseph Goebbels – å få mennesker til å tro på fantasi- og røverhistoriene om «profeten Muhammed».

Argumenter preller av. SIAN har på sine nettsider gang på gang dokumentert at Muhammed var en karavanerøver, drapsmann, sexovergriper og krigsforbryter. Dette er historiske fakta som ikke minst Halvor Tjønn avdekker i sin bok «Muhammed».

Likevel får en muslim på kommentarfeltet på vår nettside seg til å skrive: «Men vet dere hva dere islam-kritikere, selv om dere sier mye stygt om vår snille og fredelige profet, gjør det bare at vi blir sterkere og at islam bare vokser og vokser.»

Ja, denne «gode muslim» hadde nok fått klapp på skulderen av leder for det islamske fatwarådet i Europa, Yusuf al-Qaradawi, som sa på TV-kanalen Al-Jazeera: «Å Allah ta dine fiender, fiender av islam. Oh Allah, ta jødene de lumske angriperne. Oh Allah, ta dette utsvevende, utspekulerte arrogante band av mennesker. Oh Allah, har de spredt mye tyranni og korrupsjon i landet. Hell din vrede over dem. Oh vår Gud – ligg på lur etter dem. Ikke spar en eneste jøde – drep dem – ned til den aller siste.»

Det er nå flere «rettroende muslimer» som på SIAN's nettside i kommentarfeltet promoterer islam – der de – i likhet med Goebbels viser en frapperende evne til å fordreie, fortie og manipulere seg bort fra de faktiske forhold.

Undertegnede skrev en artikkel der en av påstandene var at over 60 prosent av Koranens innhold handler om å forfølge, slåss mot og drepe de vantro.

Det ble svart:

«Arne Tumyr

Dette er en misforståelse, og påstanden medfører ikke riktighet.

Over 60% av koranen handler om hvordan muslimer skal behandle ikke-muslimer. Det er ikke riktig å hevde at over halvparten av koranen handler om å drepe vantro, men det stemmer at en slik del dreier seg om politikk."

Dette er derimot riktig. Det hadde vært fint om Tumyr kunne trekke den uriktige påstanden, slik at ikke SIAN's stempel som "useriøs aktør" befestes ytterligere.»

Til det er å bemerke: Les: http://www.youtube.com/watch?v=jt6K0fr0h8M

Les: FIVA: «Over 61% av Koranen og dens referansebøker, Hadith og Sira inneholder klare ordrer til muslimer om hvordan de skal hate, drepe, forfølge, undertrykke, ydmyke og lemleste Ikke-muslimer (vantro). Her kan du se og lese noen av dem: http://www.youtube.com/watch?v=aTCchI7HSEg»

De muslimer som ikke fester tillit til disse kildene kan selv lese Koranen og krysse ut de surene som handler om å forfølge og drepe ikke-troende.

Problemet er bare at «de gode muslimer» finner intet, absolutt intet negativt i Koranen. De vil at vi skal gå sammen med dem og hylle Muhammed – Sieg heil!

Stopp islamiseringen av Norge (SIAN)

Arne Tumyr

Leder